Reis naar Samoa - Reisverslagen van Shanice Bel - WaarBenJij.nu Reis naar Samoa - Reisverslagen van Shanice Bel - WaarBenJij.nu

Reis naar Samoa

Ik ga 9 weken als vrijwilliger naar een fysiotherapieproject in Samoa. Samen met andere vrijwilligers en lokaal personeel zal ik in een verzorgingstehuis voor kinderen met een beperking gaan werken. In Samoa is er een ernstig gebrek aan fysiotherapeuten, wat betekent dat veel kinderen met een beperking niet de hulp krijgen die zij nodig hebben. Met mijn vaardigheden en kennis die ik heb opgedaan in Nederland, wil ik mij inzetten voor de kinderen in Samoa.

Recente Reisverslagen:

05 Juni 2017

Mijn laatste week in Samoa

07 Mei 2017

Alweer 3 weken in Samoa

25 April 2017

Samoa dag 3

24 April 2017

Dag 2 in Samoa

17 April 2017

Dag 1 in Samoa
Shanice

9 weken als vrijwilliger naar een fysiotherapieproject in Samoa

Actief sinds 14 April 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8990

Voorgaande reizen:

15 April 2017 - 23 Juni 2017

Reis naar Samoa

Landen bezocht: